Klantenservice

Twijfelt u op medische grond of een bepaald voedingssupplement voor u geschikt is, dan adviseren wij u om contact op te nemen met uw huisarts of specialist. Heeft u een vraag over onze website, het bestelproces, of over het gebruik of de samenstelling van een bepaald product, dan kunt u e-mailen of bellen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Mailen

Wij zijn een echt internet bedrijf. Dat betekent dat wij altijd via e-mail te bereiken zijn. We reageren zo snel mogelijk, vaak ook in het weekend op uw bericht. U kunt ons dus altijd mailen op info@dailyhealthshop.nl, dan nemen wij z.s.m. contact met u op.

Vragen of klachten?

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en bij u thuis af te leveren. Echter ook bij ons gaat er helaas wel eens iets mis en wanneer dat gebeurd willen we dat uiteraard zo snel mogelijk oplossen. We raden u daarom aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons te mailen via info@dailyhealthshop.nl.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Uiteraard doen wij er alles aan om uw vraag of klacht zo spoedig mogelijk te beantwoorden of naar wens op te lossen. Om uw vraag te mailen vult u het onderstaande formulier in. Vergeet niet om uw e-mail adres te controleren. Uw vraag wordt dan binnen twee werkdagen beantwoord.

Uw naam*:

E-mail adres*:


Order nummer:


Telefoonnummer:


Mijn vraag*:


 

DailyHealthshop.nl (een handelsnaam van ZeroTen Holding BV) is gevestigd aan de Larikslaan 4 in Leusden. Afhalen producten alleen op afspraak.